Last banknotes of Mauritius

8 posts • 344回閲覧

Hello,

I am currently in Mauritius and I obtained (from the Bank of Mauritius) the last three banknotes issued in mint condition (UNC). They are made of polymer, whereas the previous banknotes were made of paper.

N#444488

N#444491

N#444384

I'm waiting for your messages.

Je ne cherche pas à connaître les réponses, je cherche à comprendre les questions. (Confucius)

Hello 

I added 2 UNC banknotes to my list.

The 500 rupees 2023 and the 2000 rupees 2024.

Je ne cherche pas à connaître les réponses, je cherche à comprendre les questions. (Confucius)

Hello,

I added to my list a (nearly) bundle of 25 rupees 2024 UNC banknotes.

N#203478

I have 4 consecutive numbers and then 9 consecutive numbers.

If you're interested, the swap value of one note is €3.

Hello,

Following numerous requests, I would like to clarify that I am currently in Mauritius until early April.

I will only send banknotes after my return to France.

Hello,

I have many new banknotes with consecutive serial numbers.

Hello,

I still have some UNC banknotes to swap

Inodra

Hello,

I still have some UNC banknotes to swap or sell

Numista prohibits sales on this forum.

Hello,

To swap my remaining banknotes, I am offering swap values ​​lower than those on Numista.

100 rupees 2024 : Numista = €6.50 … my swap value = €4

200 rupees 2024 : Numista = €10 …     my swap value = €8

1000 rupees 2024 : Numista = €35 …  my swap value = €30

» Forum policy

使用されているタイムゾーンは UTC+2:00 です。
現在の時刻は {24時間表記の時間}:{分} です。